Naszym zdaniem
Przyjemny, otoczony parkiem, dogodnie usytuowany hotel z basenami, blisko plaży i centrum. Składa się z budynku głównego i aneksów.
Położenie
Ok. 80 m od piaszczysto-żwirowo-kamienistej plaży (leżaki płatne), ok. 38 km od lotniska Tivat (TIV), ok. 44 km od lotniska Podgorica, ok. 200 m od centrum malowniczego kurortu Petrovac, ok. 17 km od starego miasta w Budvie.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, lobby z miejscami wypoczynkowymi i bezpłatnym Wi-Fi, odpłatny kącik internetowy, restauracja z tarasem, bar w lobby, bar przy basenie, bar na dachu, sala konferencyjna, pralnia, room service, bezpłatny parking, odpłatny garaż.
Pokoje
Standard - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon. Powierzchnia - ok. 22 m kw. Usytuowanie w aneksie (oddzielny budynek).
Superior - sypialnia, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon, możliwość 2 dostawek. Powierzchnia - ok. 24 m kw. Usytuowanie w budynku głównym.
Duplex apartment - dwupoziomowy apartament: sypialnia, pokój dzienny z miejscami do spania, łazienka (prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, Wi-Fi, sejf, telefon, mała lodówka, TV sat, balkon. Powierzchnia - ok. 35 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 2 osób dorosłych i 2 dzieci. Usytuowanie w aneksie (oddzielny budynek).
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), popołudniowe przekąski, kawa, herbata, lokalne napoje i alkohole serwowane do godz. 23.00.
Sport i rozrywka
2 baseny zewnętrzne, basen kryty, siłownia, tenis stołowy, sauna, łaźnia, masaże, wieczory folklorystyczne, wypożyczalnia rowerów.
Dla dzieci
Brodzik, sala zabaw, ocieniony plac zabaw, wakacyjne animacje, łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja, płatne 7 euro/doba), wysokie krzesełka w restauracji.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.