POŁOŻENIE
w tętniącym życiem Rincon de Loix-dzielnicy Benidorm na Costa Blanca w Hiszpanii. Zaledwie 6 km od parku rozrywki Terra Mitica. Lotnisko w Alicante 60 kmod hotelu. Najbliższe pole golfowe znajduje się 6 km.
PLAŻA
w niewielkiej odległości 100 m od popularnej plaży Levante, serwis plażowy płatny.
HOTEL
KATEGORIA LOKALNA 4*
Odnowiony w 2016r.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Recepcja, winda, restauracja, snack bar, letni bar przy basenie. Wypożyczalnia samochodów, usługi pralni chemicznej, parking i przechowalnia bagażu.
INTERNET
Internet WiFi odpłatnie.
SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA
Bezpłatnie - basen, leżaki przy basenie, duży taras z ogrodem, sezonowy program rozrywkowy
Odpłatnie - pokój gier, centrum spa, sporty wodne przy plaży, siłownia, sporty wodne przy plaży.
DLA DZIECI
plac zabaw, brodzik
ZAKWATEROWANIA
Każdy pokój wyposażony i nowocześnie urządzony,w telewizor LED z SAT, indywidualnie sterowaną klimatyzację, telefon, sejf oraz odpłatny mini bar. W każdym pokoju mieści się także łazienka z suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków.
WYŻYWIENIE
FB - śniadanie, obiad i kolacja serwowane w formie bufetu. Napoje do obiadów i kolacji płatne.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE i inne
Adres: C Estocolmo 4, Rincon de Loix, Benidorm, Costa Blanca, 03503, Costa Blanca, Hiszpania.
www.hotellosdalmatas.com*Oferta bez polskojęzycznego rezydenta.
CENA
OFERTA CHARTEROWA Z WYLOTAMI Z POZNANIA I WARSZAWY Z PRZELOTEM DO GIRONY (PRZEWOŹNIK TRAVEL SERVICE) ZAWIERA BAGAŻ RESJESTROWANY 20 KG W CENIE DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA POWYŻEJ 2 LAT
OFERTA BEZ BAGAŻU:
Cena zawiera: bilet lotniczy, bagaż podręczny, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
DOJAZD WŁASNY:
Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFC)
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
*Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
BAGAŻ
CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair:
- 20 kg - 300-500 PLN (W zależności od kierunku i terminu)
Ryanair:
- 20 kg - 250 PLN
LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO:
Wizzair - 23 kg o wymiarach nie przekraczających 149,9 × 119,4 × 171,5 cm (wyloty do 31.10.2017) / 20kg o wymiarach nie przekraczających 149,9 × 119,4 × 171,5 cm (wyloty od 01.11.2017)
Ryanair - 15kg dla rezerwacji potwierdzonych do 07.09.2017, 20 kg dla rezerwacji potwierdzonych od 08.09.2017
LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO:
Wizzair - Mały bagaż o wymiarach nieprzekraczających 42x32x25 cm (wyloty do 31.10.2017) / 10 kg o wymiarach nie przekraczających 55×40×23 cm (wyloty od 01.11.2017)
Ryanair - 10 kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm.
DOBA HOTELOWA
!!! UWAGA !!!
DOBA HOTELOWA W REGIONIE COSTA BRAVA KOŃCZY SIĘ O GODZINIE 10:00, KWATEROWANIE OD GODZINY 14:00
WARUNKI WJAZDOWE
dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpoczyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do odprawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.