Naszym zdaniem
Komfortowy hotel malowniczo usytuowany na półwyspie Istria. Nowoczesna architektura, piękne krajobrazy, regionalna kuchnia, spokojna okolica, wiele atrakcji rekreacyjnych i sportowych na terenie kompleksu Zelena Resort.
Położenie
Istria, Zelena Laguna, ok. 300 m od plaży Zelena Laguna beach (bezpłatne leżaki, ograniczona liczba), 4 km od miasta Poreč, ok. 60 km od portu lotniczego (Pula).
Do miasta prowadzi m.in. pieszo-rowerowa ścieżka brzegiem morza. W czasie sezonu letniego kursuje pociąg turystyczny.
Wyposażenie
Lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne łącza Wi-Fi, restauracja główna (bufety i a'la carte), aperitif bar, sezonowy bar przy basenie, pralnia, sklepik z pamiątkami, room service. Na terenie Zelena Resort Plava Laguna - różne lokale gastronomiczne, sklepy, bankomat, parking.
Pokoje
Economy room DZ - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, łącza Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 16 m kw.
Classic room balcony DZO - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, łącza Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - 16-20 m kw
Classic room balcony+extra bed - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, łącza Wi-Fi, balkon. Powierzchnia - 16-20 m kw. Dodatkowe miejsce do spania.
Premium room balcony sea view DPM - sypialnia, łazienka, telefon, klimatyzacja, łącza Wi-Fi, balkon (widok na morze). Powierzchnia - ok. 20 m kw.
Suite balcony - sypialnia, pokój dzienny, łazienka, telefon, klimatyzacja, łącza Wi-Fi, balkon (widok na park). Powierzchnia - ok. 30 m kw.
Economy single - ekonomiczny pokój dla jednej osoby.
Wyżywienie
BB - śniadania w formie bufetów
Sport i rozrywka
Dwa baseny, tarasy słoneczne, siatkówka plażowa, nieduża siłownia, odpłatnie: tenis stołowy, tenis ziemny, squash, rowery, sporty wodne, centrum spa&wellness. W sezonie odbywają się wieczorne pokazy, występy itd. W pobliżu jest ścieżka biegowa.
Dla dzieci
Wakacyjny miniklub, place zabaw, brodzik, łóżeczka niemowlęce (wymagana rezerwacja).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.