KATEGORIA
4*
REGION
Phuket
OPIS
hotel
lokalizacja
200 m od Kamala Beach, 23 km od lotniska w Phuket-HKT. Hotel usytuowany na powierzchni: 1260 m2.
kategoria hotelu
4*
kategoria lokalna hotelu
4*
opis hotelu
Data otwarcia
Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (płatne), basen odkryty.
internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- Wi-Fi w pokojach bezpłatne
plaża
200 m od hotelu, publiczna, piaszczysta, dojście do plaży ulicą. Bezpłatne: ręczniki plażowe. Płatne: bar na plaży.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 5, liczba wind: 1)
Typy pokoi:
- Superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- Deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna / a la carte, bar
bez wyżywienia
śniadanie
- śniadanie (06:30-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:30-10:30), kolacja (17:00-23:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (11:00-14:00), kolacja (17:00-23:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
z myślą o dzieciach
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Uwaga!
- Depozyt wymagany przy zakwaterowaniu - 3000 THB lub 100 $ / pobyt / pokój. Płatny gotówką. Wysokość depozytu może ulec zmianie
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
27.04.2024 16:05
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Sale konferencyjne